Det er rart med det - ofte kan dine kunder synes det er lettere å komme med ærlige meninger til en utenforstående. Hvis de er misfornøyde med noe, er du ofte den siste som får høre det.
STATUS tilbyr kvalitative kundeundersøkelser basert på personlige intervjuer. Vi setter oss ned med dine viktigste kunder og lar dem få si sin ærlige mening. Uten press og uten å legge konklusjoner i munnen på dem
Helt fra starten har vi spesialisert oss på undersøkelser basert på personlige intervjuer (face-to-face) med oppdragsgivers kunder. Kundestrukturen i B2B-bedrifter preges av at et begrenset antall kunder står for en betydelig del av omsetningen. Det ville overaske oss om ikke dette også er tilfellet i din bedrift. Dermed er relasjonene til dine viktigste kunder av stor betydning.
Fra starten i 1994 har vi rendyrket dette konseptet. Erfaringsmassen bygger nå på over 800 personlige intervjuer med kunder i ulike bransjer.
Status Kundestatusanalyser AS holder til på besøksadressen Kringsjåveien 3 C, 1415 Oppegård. Foretaket ble startet i 1998-12-17 og registrert i brønnøysund-registrene 1999-01-22 og som et Aksjeselskap. Status Kundestatusanalyser AS driver i bransjene "Bedriftsrådgivning" og "Markedsundersøkelser". Foretaket har 1 registrert ansatt.
Du kan ta kontakt med Status Kundestatusanalyser AS på telefon 950 61 577, ved å sende en epost eller besøke deres hjemmeside. Er noe feil på oppføringen? Si ifra eller logg inn og rediger detaljene.